terugstuurbeleid
Retourbeleid:
We bieden veel producten aan klanten via verschillende leveranciers met verschillende kwaliteiten en prijzen. Mocht u een product willen retourneren door beschadiging of om welke andere reden dan ook, kunt u dit binnen twee weken na aankoopdatum doen, mits u de aankoop bon nog heeft en het product in de originele doos en staat verkeert. Afhankelijk van de situatie krijgt u uw geld terug of wordt het product vervangen.
Sommige nieuwe producten, zoals een nieuwe Samsung-telefoon, kunnen niet worden geretourneerd omdat deze bij teruggave als gebruikte producten worden beschouwd. Wij kunnen deze dan niet meer als nieuwe producten doorverkopen. We raden u aan om goed na te denken over de specificaties van het apparaat voordat u een nieuw apparaat aanschaft.
Wij bieden ook refurbished producten aan via bekende refurbished bedrijven. Voor het retourbeleid van deze producten verwijzen wij u naar de specifieke beschrijving van deze producten op onze website.
Voor het repareren van uw apparaat vragen wij u niet om het wachtwoord van uw apparaat, dit om uw privacy te waarborgen. Om deze reden verzoeken we u om bij het ophalen van uw apparaat de reparatieonderdelen te testen om te kijken of deze werken. Vooral als wij uw scherm hebben gemaakt is het belangrijk om dit gelijk te testen. Een nieuwe scherm heeft een lange levensverwachting, tenzij het scherm gebruikersschade oploopt. In dit geval zijn wij niet verantwoordelijk, tenzij kan worden bewezen dat het scherm een fabrieksfout heeft.
Wij testen uw apparaat voor reparatie niet op andere mogelijke problemen. Wij zijn dus niet verantwoordelijk voor andere mogelijke problemen die uw telefoon ervaart, behalve voor hetgeen dat wij hebben gerepareerd/vervangen.